zondag 21 augustus 2011

Boxzak

Eigenlijk was ik niet van plan om een boxzak te maken. Zo kleintje heeft toch niet zoveel spul... Maar al snel moest ik mijn mening daarover bijstellen! Dus een aantal weken geleden toch maar aan de slag gegaan. In januari heb ik mooie stof gekocht op Vlieland (eb&vloed). Zo'n ouderwetse keukendoek-stof. Met geappliceerde rode hartjes en natuurlijk veel lintjes, is het resultaat best ok. En zoals je ziet.... er zit al genoeg in! :-)

Lintjes in de kleuren blauw, rood en grijs.



Dikke tut

7 opmerkingen:

  1. Thanx! Ben vanavond weer aan de slag gegaan met zo'n super leuk jurkje van jouw site (met een t-shirtje). Nu een met lange mouwen. Ik plaats binnenkort de foto's op m'n blog!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, wat een leuke ! Heb je hier ook een patroon van of een tekening met maken en een beschrijving ?

    gr Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, ik ben ook wel benieuwd naar het patroon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk heb je hier patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk maar heb je hier ook een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, heb je een patroontje hiervan??

    BeantwoordenVerwijderen