dinsdag 10 januari 2012

Op een grote paddestoel, rood met witte stippen....

Een prachtig krukje in de vorm van een heuse paddestoel. Heel simpel te maken (deze heb ik overigens wel gekregen...!), maar met een super effect.
Scharrel ergens een boomstammetje op (bos, houtopslag voor de open haard, staatsbosbeheer), laat deze goed drogen. Zaag uit een houten plaat een mooie cirkel en verf deze rood. Tenslotte mogen de witte stippen niet ontbreken.
Dit staat toch geweldig in elke kinderkamer. Ook erg geschikt voor in de hal, wanneer de kleine de schoentjes of laarsjes aan moet trekken!

p.s. Vergeten jullie onze Give-Away niet?!





4 opmerkingen:

  1. Heel schoon, ik wil dat ook in mijn kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee hoor!

    Jullie maken (of krijgen) leuke dingen! Complimenten!

    Ik ben al bezig met de prit op een t-shirt! Ideaaaal! Dat ik daar niet zelf op ben gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TOF! En zeker een goed idee om in de hal te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi, geweldig idee! Ik wil jullie graag noemen met dit idee in mijn blog, maar kan geen mailadres ontdekken. Willen jullie mij even mailen? nicoline@studiopoppy.nl

    BeantwoordenVerwijderen