zaterdag 24 november 2012

Slow living, mmm!

Slow living schijnt DE nieuwste trend te zijn, nou daar doe ik graag aan mee :-) Heerlijk uitslapen, uitgebreid ontbijten, thee drinken met chocolade muffin(s), muziekje aan en dan lekker relaxed aan de slag, zie hier het resultaat! Inspiratie voor het speldenkussen heb ik hier gevonden, met handig instructiefilmpje!! 

Ps. Voor de vulling heb ik rijst gebruikt (stond in de keukenkast en is lekker goedkoop).


Speldenkussen

Voor neeftje of nichtje nr. 11





4 opmerkingen:

  1. Hallo 2 suskes,
    Ik volgde jullie blog al via mijn Blogger leeslijst en nu las ik dat jullie 1 van mijn stofjes via de lapswap van Kris hebben gekregen.
    Wat leuk!
    Het is bij ons erg druk geweest de laatste tijd zoals je op mijn blog (http://www.kreazo.blogspot.nl/) kunt lezen, maar ik had nu dan even tijd om te reageren en jullie blog weer te bekijken. Ben jullie ook maar gaan volgen op Pinterest.
    Erg leuk om zo inspiratie bij elkaar op te kunnen doen.
    Hopelijk krijgen jullie zo ook inspiratie om iets leuks te doen met het stofje dat jullie van mij hebben ontvangen, en wie weet zie ik die creatie nog voorbij komen op jullie blog.

    Veel plezier ermee!

    ps. wat een leuk uiltje en een geweldig mooie gehaakte deken voor in een ledikantje. Echt een inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk, haha, maar zal nog wel een jaar of wat duren voordat dat hier kan ben ik bang. Nou ja tussen de bedrijven door dan maar :P. Fijne jaarwisseling alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog
    Ik ga jullie volgen.
    Misschien vinden jullie het leuk om mij ook te gaan volgen
    http://breiselsvanlies.blogspot.nl

    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen